środa, 3 czerwca 2015

Rozdział13

- Czemu nie było cię dziś w szkole? - zapytała Lola gdy siedziałyśmy w naszej ulubionej kawiarence.
Często spotykałyśmy się tu po szkole. To było miejsce gdzie przychodziło dużo dzieciaków po skończonych zajęciach.
- Um... byłam zajęta. - skłamałam.
Przyjaciółka przyglądnęła mi się podejrzliwie.
- Okeeej. Hej chłopcy. - uśmiechnęła się do znajomych, którzy właśnie zajęli miejsca obok nas.
- Hej co tam? - zapytał Harry, który siedział obok mnie.
- W porządku. - wzruszyłam ramionami. - A tam?
Mulat spojrzał na mnie zdziwiony. Pewnie myślał, że wszyscy wiedzą a tu proszę... mam nadzieje, że nie wypapla im o rozwodzie moich rodziców.
- Wiesz chciałem cię o coś zapytać Lu. - zapytał nie pewnie Harry, a wszystkie pary oczu skierowały się na nas.
- Dawaj stary. - wyszczerzył się Ben.
- Um... pomyślałem, że może miałabyś ochotę pójść ze mną... to znaczy... um... czy...
- Umówisz się z nim? - powiedział za niego mój brat.
Parsknął śmiechem mulat a ja uśmiechnęłam się.
- Oczywiście.
- Na prawdę?
- Tak. - powiedziałam szczerze. - Lubię cię Harry i z przyjemnością pójdę z tobą na randkę.
Widziałam wściekły wyraz twarzy Zayna a mój uśmiech jeszcze bardziej się powiększył.

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział czekam na next ~---ANGELA

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej zaczyna mi się podobać :> Czekam na następny niezwykły rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. *-* kocham kocham kocham <3 dawaj szybko nexta :*

    OdpowiedzUsuń