piątek, 22 maja 2015

Rozdział7

Długo wyczekiwana godzinna przerwa w końcu się zaczęła. Czas na mój plan. Podeszłyśmy z Lolą do kasy i kupiłyśmy obiad. Wybrałam jakiś jogurt i jabłko. Zajęłyśmy swoje stałe miejsca przy jednyn ze stolików i zaczęłyśmy jeść. Zayna i jego paczki jeszcze nie było więc nie mogłam zacząć działać.
- Co się tak wiercisz? - zapytała Lola. - Jesteś nie spokojna od rana. Napisałaś coś w ogóle na matematyce?
Westchnęłam głośno.
- Wczoraj Zayn wraz ze swoimi kumplami byli u Bena... stwierdzili, że dobrze będzie mnie trochę podenerwować i puścili głośno muzyke. Nie mogłam się uczyć! Cały czas mi przeszkadzali i jeszcze przez tego idiote rozbiłam mój ulubiony kubek. - powiedziałam zła. - Mam mały plan i potrzebuje twojej pomocy.
Przyjaciółka uśmiechnęła się szeroko a ja opowiedziałam jej cały pomysł.
- To genialne! Patrz. - skinęła głową w jakimś kierunku.
Spojrzałam w tamtą stronę i zobaczyłam mojego nrata, Zayna i Harrego. Była też reszta, ale mi chodziło tylko o te trójkę. Wstałam z miejsca a przyjaciółka złapała mnie za nadgarstek.
- Powodzenia. - powiedziała i puściła moją rękę.
Ruszyłam w stronę stolika chłopaków. Gdy stanęłam przy nim wszyscy na mnie spojrzeli.
- Lucy? Co tutaj robisz?
- Stoję? - odpowiedziałam na głupie pytanie mojego brata.
Usiadłam na wolnym miejscu i uśmiechnęłam się.
- Co porabiacie chłopcy?
- Siedzimy. - odpowiedział sucho Ben.
Przewróciłam oczami.
- Idziesz dziś z nami na...
- Nie, nie idzie. - przerwał mulat.
- Gdzie?
- Robię dziś imprezę i super by było gdybyś przyszła. - uśmiechnął się loczek.
-Z przyjemnością przyjdę Harry.
Mulat posłał mi mordercze spojrzenie a ja uśmiechnęłam się do niego fałszywie. Mój plan zaczyna działać...

4 komentarze:

  1. aaaa genialny :D !!
    cudoo<3
    szybciutko następny xd
    �@zuziatrawiska

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekałam na ten rozdział! omg czy ty zawsze musisz tak się znęcać i kończyć w takich momentach? *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział ! Jestem ciekawa co dalej będzie, robi się coraz ciekawiej :)
    Do następnego ---ANGELA

    OdpowiedzUsuń
  4. mega prezent na imieniny xd dziękuję <3 piękny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń