czwartek, 28 maja 2015

Rozdział10

- Ała. - syknął chłopak gdy przejechałam wacikiem po jego przeciętej wardze.
- Przepraszam, jeszcze chwile. - powiedziałam i znowu przejechałam wacikiem po jego wardze. - Gotowe.
Chłopak uśmiechnął się i położył swoje ręce na moich biodrach. Przyciągnął mnie do siebie z cwaniackim uśmieszkiem. Zwilżyłam usta językiem i przysunęłam swoją twarz do niego. Chłopak powoli złączył nasze usta w pocałunku, który z każdą sekundą stawał się bardziej namiętny. Odsunęliśmy się od siebie dopiero gdy drzwi do łazienki otworzyły się z hukiem.
- Znowuuu... - jęknęłam.
Mulat z uśmieszkiem opierał się o drzwi.
- Nie chciałem wam przerywać pieprzenia, ale twój brat cię szukał. Wracacie do domu. A tobie Styles radze znaleźć sobie inną zabaweczke. Mogłem ci lepiej przywalić.
- Pierdol się. - warknął loczek.
Złapałam go za rękę, żeby nie mógł rzucić się na niego. Gdyby chciał pewnie i tak by się wyrał, ale zawsze coś. Mulat spojrzał na nasze spleciona ze sobą palce a jego uśmiech powiększył się jeszcze bardziej.
- Uroczo. - powiedział i opuścił pomieszczenie.
- Dupek. - syknęłam i wraz z Harrym również wyszliśmy z łazienki.
Wcześniej wszystkie rzeczy schowałam do apteczki. Gdy znaleźliśmy się na pierwszym piętrze wzrokiem zaczęłam szukać mojego ukochanego brata. Wyczujcie tu sarkazm. Widoczne było, że ludzi było dużo mniej... czyżbym zepsuła im imprezkę? Ups. Znalazłam brata dopiero przy drzwiach. Patrzył na mnie wściekłym wzrokiem.
- Wracamy do domu. - powiedział oschle i wyszedł na zewnątrz.

3 komentarze:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaa! Po prostu Cię kocham!!!!!!?---ANGELA

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG. Genialny rozdział.
    Czekam na next i życzę weny ;*
    ;*@zuziatrawiska

    OdpowiedzUsuń
  3. C U D O W N Y!
    Warto było czekać! <3 Jestem kompletnie zakochana w twoim ff!

    OdpowiedzUsuń